onsdag 11 november 2009

Gångvägen till dagis...

...Denna blommande buske stötte jag på , när jag hämtade Wilmer från dagis...undrar vad det är för en buske som blommar så sent på året?.....den var full av vita blommor. jag frågade en del människor som jag träffade på efter vägen ...men de kunde inte svara på den frågan...kanske tyckte de jag var lite knäpp som fotade lite här och där...vem vet??? Bilden nedanför ....





...Här kan ni se en del av gångvägen till Wilmers dagis....det är väldigt backigt, naturen är verkligen kuperad kan man säga....man får gå backe upp och backe ner. Om ni tittar riktigt noga så kan ni se kyrkan där långt borta...precis nedanför kyrkan bor den lilla familjen Keisu....Mathias skjutsar Wilmer till dagis på morgonen och jag promenerar och hämtar honom kl:femton de dagar Matti jobbar.

1 kommentar: