torsdag 17 december 2009

..-22 grader...och iskristaller...

..Iskristaller på alla rutor i det inglasade uterummet...som visar att Kung Bore är på besök.....I dag har det varit klart och kallt hela dagen......- 22 grader..Kicki och jag har varit en vända på stan och småhandlat så här inför den kommande storhelgen...
Det är ju alltid mycket att planera och förbereda även om man inte julklappsmässigt tänker vara så traditionell som förut.....lite smussel måste jag få ha!!!tssss!!Tomten kommer ju hur jag än vrider och vänder...Skriver mer i morgon..önskar er alla en trevlig kväll..

1 kommentar:

  1. Så vackert.....i dag tänkte jag att jag skulle ta en fin närbild på snökristallerna och låta bilden tala för sig själv.......men det föll i glömska....kanske i morron..
    Kram

    SvaraRadera