fredag 4 december 2009

Grattis alla Barbro!!!


Idag börjar jag min blogg med att gratulera alla namnsdagsbarn...det är nämligen Barbro som har namnsdag..grattis alla Barbro...Tack!!
På bilden ser du Elsa på den julröda mattan...hon kommer att åka till Juoksengi i kväll, för Ulf har nu varit sina två utlovade veckor i Sundsvall som allt i allo hjälp...Nu får vi hoppas att Caroline också börjar må bättre och att hon fått återhämta sig efrer den jobbiga graviditets tiden.....Hos oss kommer det att bli lite tomt nu igen utan lilla Elsa.
Jag ska börja att förbereda middagen till Ulf och Gunvor redan nu..skönt att inte behöva stressa när de anländer. I dag har vi fint väder ..solen vill på glimma fram och termometern visar -5 grader..
Jag vill också nämna att min far har blivit beviljad färdtjänst...vilket jag tycker är jätteskönt. Nu väntar vi med spänning hur det går med hans ansökan till äldreboendet..som sagt så har ju länsrätten beviljat ...men det beror på om Övertorneå kommun överklagar..vi får vänta och se.

2 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen! =) Å vad kul att läsa att farfar blivit beviljad färdtjänst iaf. Kanske allt vänder nu? Hoppas det, ingen orkar ju med att bara ha motgångar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Mia för din kommentar.. Nu kanske både mor och far kan komma till oss till jul.. om de orkar vill säga. De kan iallafall få skjuts från dörr till dörr med både rullator,rullstol och kryckor om så behövs ( med färdtjänst)....Och...för många motgångar är tärande för oss alla...kram!!

    SvaraRadera