lördag 19 december 2009

Isak....


Kollade just i almanackan och såg att mitt lilla barnbarnsbarn har namnsdag i dag...Grattis Isak!!!Vi ses på julafton...då ska vi kramas...och möta upp tomten..spännande tider...
På denna bild ser du Mimmi som hon kallas av Isak...Det är Isaks mormor..som han har så kär...och hon älskar sitt barnbarn av hela sitt hjärta och mycket till ...Mig och min man kallar han för mormor och morfar...visst är det gulligt..ÅÅÅ, vad jag längtar till julafton då jag får se Isaks fina mörkbruna ögon tindra......Jul och barn finns det något bättre??

2 kommentarer:

  1. Önskar att vi också kunde vara med er! Det blir säkert en jättemysig julafton :) Kanske vi ka vara hos er nästa jul? Vi får se!
    Skickar massor med julkramar till er från fam. Keisu.

    SvaraRadera
  2. Ja Caroline ..det är synd...men jag förstår..det blir en pusselbit som saknas när ni inte är här...men ni finns i våra tankar..vi får se fram emot nästa jul...

    SvaraRadera