onsdag 9 december 2009

...Tankarna hos mor..


...Så här vacker är en av mina amaryllisar just nu...nog är det fint att med både blommor och juleljus få lysa upp under denna mörka årstid....Här är det grått och mulet med + 2 grader ......
I dag har mina tankar varit hos min mor...hon har nämligen återbesök på Kalix lasarett för kontroll efter ögonoperationen, som gjordes i Luleå på Sunderbyns sjukhus.....Jag hoppas hon börjar se lite bättre snart..för henne är det ett stort handikapp att inte se...för mor har alltid velat läsa och även se på en del tv-program....att handarbeta har också varit ett av hennes stora intressen , men inte på senare år pga. att orken inte längre finns.
Till slut så undrar jag om någon av mina bloggläsare vill ha något från Alpnaering...Jag skickar in min beställning i mitten av denna månad...hör av dig i så fall..Julklapp till dig själv eller någon du tycker om...
Just nu finns ett värmande paket till extra pris...299 kr
En skön värmande vetekudde i mjukt linnematerial+ vår värmande creme till alla trötta muskler och ömma leder- Jumiper Cream. Superskön kombination...
Du kan också just nu köpa Dubbelpack Hand Wash Gel..250 ml.. för..279 kr... eller
Julpaket för 385 kr...som innehåller Köttbuljong+ Karl- Johan svampsoppa+ fylld ströare Senapskrydda+ fylld ströare Vitlökskrydda...Till sist väljer jag att nämna Tomtens bästa för 415 kr..som innehåller. En Vital- Ped+en Body Scrub+ Body Cream+ Hand Cream.....
Du som vill beställa eller undrar över något.. ring mig..kram Barbro..
Tel: 0911- 65789, mob: 070- 5265789....vi hörs!!Du kan även boka en demo till januari...du får då som värdinna en extra present utöver rabatten som vanligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar