tisdag 7 juni 2011

Nationaldagen…..med Melker och Julia.

Juni-Juli 2011 064 Nationaldagen…Jag.ser att våran lilla fasad flagga bör förnyas.
Juni-Juli 2011 061 Vi har fått rå om och gossa med yngsta barnbarnet Melker i två dygn….glass hör sommaren till…...gott!!!
Juni-Juli 2011 040 …Vad månne bliva av honom???..tiden får utvisa, men det låter .........
Juni-Juli 2011 054 Juni-Juli 2011 059 Att blåsa såpbubblor är ganska svårt…morfar visar...
Juni-Juli 2011 060 …. lek med vatten är kul……snart är den riktiga sommaren här och då får "jag" och storebror Wilmer bada….i en egen liten pool på gården…hos mormor och morfar…...Roligt!!!
Juni-Juli 2011 063 bra att mormor har en stor vattenflaska…(köpt från Alpnaering så klart.) utelekar i solen gör mig törstig.Puh!! vad varmt det är idag....
Juni-Juli 2011 028 ……men hallå!!!!!! Julia har tagit en blomma från fontänen…NEJ!!!.... Mommoooo!! titta.....får hon???...Nej, nej!!!!....hon gav sig snälla gumman ..nu är blomman i fontänen återigen...
Foto0166 ….På eftermiddagen tog morfar en promenad till Grans naturbruk…jag fick titta på kossorna som betade i hagen….Det var en liten del av Melkers nationaldag hos mormor och morfar… Sverige är allt fantastiskt.....vilken natur vi har!!!!Nu har lilla söta Melker åkt hem till sin mor, far och storebror, men vi har hunden Julia kvar hos oss…..fin hunden…som bara myser…
April-maj 2011 160 Avslutar min blogg med ett fång rosor till dig min bloggläsare……ha det bästa....möt sommaren med glädje den är kort ,liksom livet ,det går för  fort......njut av allt det vackra i naturen... dofter, ljud, färger, smaker och dina känslor.....jag älskar livet!!!!...och följer naturens skiftningar....helt underbart...... Tiden GÅR för fort... jag missade den 6:juni på en ynka minut på  min blogg...hahahaaa....men det gör väl inget????...En stor försenad  nationaldagskram till dig..!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar