onsdag 15 juni 2011

..Vårat jobb idag…

Juni-Juli 2011 069 …Tord jobbar på uterums taket…alla fel måste fixas under våran korta sommar…..duktig gubbe jag har!!...Gammal och vig!!...eller ???Juni-Juli 2011 073 …Nu har jag nästan  kommit ikapp med allt ogräs, som stör mig… men mer  bilder kommer sedan över alla mina blomster öar………tyvärr blev jag sen med ogräs ansningen bara för att vi föredrog att åka bort på en vecka……synden straffar sig alltid…Eller ????
Juni-Juli 2011 068 I denna fina afton avslutade vi med en hamburgergrillning med en massa goda tillbehör….inte alls fel i kvällsvärmen..
Vi  har varit  en vända till våran yngsta fam  …..Tord hjälpte till med en liten lagning på deras altantak…bra att passa på när han  änndå är i gång  med tak jobb …Och jag fick krama om mina små söta barnbarn, ..
God sommarfortsättning till dig…jag har det bra…mår som en Prinsessa….Fast egentligen borde jag må som en Drottning!!!…..Eller???? kanske inte!!???...Detta var några ord  från min dag idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar