onsdag 24 augusti 2011

Fortfarande okänd..!!

Augusti- September 2011 041

På min blogg igår frågade jag om någon kunde hjälpa mig med en växt , som jag inte känner igen.Bladet och bären till vänster i bild….okänt??!!. Bladet och bären till höger är svarta vinbär. Bladet till vänster luktar inte vinbär , men det gör bladet till höger , så jag är fortfarande oviss om bärbusken som jag har i min trädgård…Jag väntar på svar från någon växtkunnig.

Augusti- September 2011 042 Gjorde ett sedvanligt besök i växthuset och upptäckte att jag hade en stor tvillingtomat dinglande där i min planta.

Jag delar med mig av detta inlägg på fb. också. Du kan gå in och titta på mitt förra inlägg också för där finns fler bilder av bärbusken….

Ha de gott alla fina kram från ett soligt Piteå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar