söndag 14 augusti 2011

Loppis!!!

Augusti- September 2011 011 Idag var Caroline och jag på Loppis!!!Efter att ha  städat och rensat hemma tyckte vi det var dags för loppis time.Sagt och gjort….nu står vi där bland hundratals andra människor som har  tänkt som vi..

Vädret var på vår sida …På den plats vi valde kl:08.00 på lördag morgon sken solen på oss hela tiden(  både på gott och ont)… tills vi började att packa ihop resterna vid 14,30- tiden...

Augusti- September 2011 012 Dagen var fin och affärerna gick ganska bra…och många trevliga människor mötte vi..Det är allt ganska roligt med loppis iallafall…..för mig var det första gången , som jag stod och sålde.. men säkert inte den sista…Folk strömmade förbi och kollade in stånden hela tiden….kul!!!!Jag rekommenderar dig som vill rensa hemma…. prismärk dina varor !!.. åk på en lite större loppis!!!!Sälj!!..och njut!!!istället för att kasta,Resterna kör vi sedan till ex: Röda korset eller Myrorna.. …idag såg jag så många glada , som fick handla till lååågpris!!!…Att glädja andra är alltid kul…….Nu vill jag önska dig en fin avslutning på denna helg..Ha de, vi ses här snart återigen….Natten blir kall ser att det bara är 8 grader…Huuu!!   Augusti- September 2011 013

1 kommentar: