söndag 21 augusti 2011

Solig söndag…

Augusti- September 2011 032 Idag har jag roat mig med att plocka svarta vinbär…så klart Öjeby planta , som jag planterade för två år sedan och som nu ger  mig så mycket och stora fina bär….C- vitaminer inför vintern inte alls fel..Augusti- September 2011 036 Augusti- September 2011 035 Tomaterna växer fint och mår gott i mitt lilla växthus..nu får jag plocka in några per dag…precis lagom..
Augusti- September 2011 033 Augusti- September 2011 034 Nu har nästan alla blommor blommat ut, men några vackra pärlor hittar jag ännu.
Denna söndag  har varit fin med sol och lagom med värme..men på kvällen fick vi en liten regnskur.
Augusti- September 2011 037 ..Avslutar med en bild av regnbågen , som visade sig på himlavalvet på kvällen..…I morgon en ny vecka framför oss…för min del innebär det ett läkarbesök på måndag……sedan till tandläkaren på torsdag morgon…jag har var i en tandkanal , som jag nu har behandlats med Kåvepenin i tio dagar och på torsdag skall tanden borras upp.
Ha de!!!! alla fina , som tittar in på min blogg..Vi ses!!

1 kommentar:

  1. Usch & aj vad ont med tandbesvär....hoppas det blir bra.
    Kram/Kicki

    SvaraRadera