fredag 26 augusti 2011

Hallå !!! Lotta här…

Augusti- September 2011 050 Hallå!!!Jag är hos mormor och morfar…kolla vilken rolig leksak jag fått….

Augusti- September 2011 045 Den piper…oj!! kul..

Augusti- September 2011 046Har jag en fin bak???och en vacker kropp?? eller hur?Augusti- September 2011 051 ..Kolla mina sköna ligg ställningar… Jag busade en stund med morfar…fick söka korv , som morfar gömt..det var kul….men nu är jag trött och vill vila mig en stund.

Augusti- September 2011 049 ..men pip leksaken gillar jag…hoppas jag får leka med den återigen i morgon…!!?????God natt från både Lotta och mig….Ha de …ses i morgon då en ny dag vankas…-……FREDAG!!!kanske något extra gott!!Sov gott alla !!

Nu var matte sen med publiceringen…….Ja det kommer så mycket emellan här för matte mormor…

Caroline och jag har varit och gjort stan osäker idag….en riktigt trevlig och givande resa….Hittade en liten present till gulliga Matti som snart fyller år…..och några små plagg till oss också.

Ha de …gott !!! och det bästa !! till dig .

Om mitt tandläkarbesök skriver jag imorgon….det gick inte så bra!!!!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha så kul att se prinsessan Lotta,hon är ju bara bäst /pussa henne från oss

    SvaraRadera