onsdag 17 augusti 2011

Min dag..

Augusti- September 2011 015 Idag var det bara min dag…Jag kommer ihåg då jag var liten hur viktig min födelsedag var….hur viktigt det var med presenter och kalas!!!Ingen fick glömma mig den dagen…Numera har jag inga kalas….den som vill gratta mig är välkommen …hem till mig….öppet hus!!!

Augusti- September 2011 016 Idag är inte min flödelsedag lika viktig  , men det vore tråkigt om ingen skulle komma ihåg den… på min 69- års –dag har jag blivit ihågkommen av många ,för det första av min käre make av en vacker Orkide..som jag älskar..

Augusti- September 2011 021  ….och flera blommor och presenter kom det från  mina barn…Dom är allt för fina…Tack för att ni finns…jag älskar er med era respektive  och era söta och fina barn……….mina barnbarn……Jag vill också tacka alla mina före detta kollegor och  Fb – vänner för alla gratulationshälsningar……ni har verkligen förgyllt min dag….Tack!!!

Augusti- September 2011 019 ..Caroline , Melker , Mathias och Tord… Lilla söta Wilmer var så trött vid  tillfället , så han var inte med på bild…..Vi sitter vid matbordet och intar något gott!!…Här ser du  också Augusti- September 2011 020Våran Kicki och hennes fina man Tobias , som kom med brukbara presenter… ….Min dag har varit jättefin …....samvaro med mina nära och kära…….Roger och Ekaterina  fattades i dag , men han var den första att sm- ässa. grattis till sin mor.

Nu blev denna blogg väldigt sent skriven……..lite på grund av att upp kopplingningen på datorn  inte ville som jag…men så kan det bli med våra elektroniska apparater ibland…det gäller att bara inte ge sig….sova hinner man……..God natt alla vänner!!! Ha de..vi ses här snart igen…och åter igen tusen tack för alla gratulations hälsningar till mig på min udda födelsedag  , ni är alltför fina…..kram till er ALLA!!

2 kommentarer:

  1. Tack för den mycket goda plock maten!! Jättegott! Ha en fin dag. Kram Carro.

    SvaraRadera
  2. Tack för i går......det var så gott,ha det fint
    /kram Kicki

    SvaraRadera