söndag 28 augusti 2011

Jag förbereder inför bilresan……

Augusti- September 2011 054 Nu har lilla söta Lotta gästat oss i tre dygn…idag ska hon återvända till sin älskade matte och husse….redan nu känns det tomt utan henne med hennes mysiga  personlighet……

Augusti- September 2011 055 Augusti- September 2011 056 Lotta kollar vad morfar håller på med!!!!….”Han förbereder grillen ….och jag ska åka hem……Dom ska grilla utan mig!!!…hmmm”

Imorgon Måndag åker jag till vackra Tornedalen…hälsar på mina gamla föräldrar..bilder därifrån kommer senare…

Trevlig fortsättning på detta veckoslut….Nu har jag och du en hel vecka framför oss och vad den har att bjuda vet inte jag……men hoppas på positiva överraskningar…..

1 kommentar:

  1. Hoppas din resa blir bra & mysig & Lotta är då så nöjd, tackar för vistelsen ;-)

    SvaraRadera