tisdag 9 augusti 2011

Undrar om Klumpfiskar har tandbesvär????

CIMG2267 Idag var jag tvungen att ringa till tandläkaren , för att få besked om varför jag plågas så oerhört av hjärt dunk i min nedre käke….efter en del röntgen plåtar och undersökning kom hon fram till att jag hade var i en tandkanal…..så hon skrev ut penicillin , som jag skulle ta tre tabletter per dag av  i tio dagar…….sedan ett nytt besök och troligen en rotfyllning. Inte så kul, men så är livet!! Undrar om dessa klumpfiskar har haft ont i sina käkar, jag tycker mig se att deras tänder sitter lite glest.. kanske har de tappat några haha!! förlåt!!!

Igår hade vi ett fruktansvärt oväder…storm och regn , vi fick ca: 32 mm nederbörd…inte så mycket kan tyckas , men bättre än ingenting för våran torra natur.

Idag har lilla solen kikat fram mellan molnen och lite duggregn har vi haft, men i det stora hela har vädret varit så pass godkänt att vi kunde grilla våran lax , som vi avnjöt inne i matrummet med bakad potatis fyllda med skagenröra.

Ha de ..vi ses här snart återigen…kram!!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig mamma ,men du verkar vara vid gott mod ändå.
    Kram /Kicki

    SvaraRadera
  2. Stackars dig!! :( Sov gott. Kram Carro.

    SvaraRadera