fredag 19 augusti 2011

Min familj..mina nära och kära...


På torsdagkväll kom Roger och Ekaterina till oss , efter en långkörig semesterresa...En tripp på 400 mil... Danmark..Tyskland-Belgien...sedan till Öland...mm.mm.
Skönt att ha dem hemma igen...och roligt att de ville överratta hos oss....Vi hade en skön och fin kväll...De visade en hel del bilder från deras resa, som var väldigt intressant att se och höra.
.. Att få rå om varandra bubbla på och äta lite gott..hmmm det var helmysigt...

På fredag hämtade jag och Tord våra små barnbarn från dagis...allt för att killarna inte skulle vara för länge och bli övertrötta...När vi kom till dagis, såg lilla Melker oss genom fönstret... Föken till Melker sa då vi kom in att Melker sa "Mormor"...tror du jag känner mig stolt???? Tord stannade med Melker på hans avdelning och jag fortsatte till Wilmers avd. .....När jag kom dit var det samling på gång med sagoläsning.....jag smög mig in, men i slutet på sagan tog jag ett foto.....och Wilmer sa:" mormor har kommit!!!"Han var överlycklig och glad.
Mormors små solstrålar!!!!!
...Väl hemma i deras eget hem med två glada och lyckliga barn....men redan ett par timmar bort kom både mamma och pappa hem....Mathias från universitetet och Caroline från skötersketjänstgöringen.

Här en bild på en sol Stråle!!!!!!ett riktigt charmtroll!!!
och hjärtekrossare......










Stråle två hjärekrossare...och klurig...















Innan mor och far anlände lekte vi lite...killarna bjöd mig på både kaffe och mat som de kokade och lagade...vi hade kul med dessa "låssas" lekar.
Här sitter telingarna på en puff och njuter av lite godis..

Min helg har varit fin...älskar min familj.
Alla våra tre barn har hälsat på med sina respektive under denna vecka......och till helgen kommer ev: barnbarn med respektive med deras barn
då får jag träffa mina barnbarnsbarn...Dedu!!
Livet är kort och intensivt!!..Härligt!!!
Ha de, alla fina, som tittar in på min sida önskar er allt gott!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar