torsdag 9 februari 2012

Pitza bak med barnbarnen.

December 2011. 128 December 2011. 129 ….Wilmer och Melker har gästat oss idag…vi har bla. spelat Fia med knuff…Wilmer vann , den lilla rackaren…och han sken som solen i Karlstad. En sagostund har vi också haft , i dag läste jag Rödluvan och vargen…spännande tyckte båda grabbarna….Som mamma , mormor , fru , svärmor och husmor hade jag ansvaret för middagen också…och jag hade ju bjudit hem svärsonen …så nu var det bara att påbörja med Pitza baket!!
Januari-Februari 2012 163 En pitza med köttfärs …med italienska smaker…soltorkade tomater , oliver , vitlök ,lite parmesan …mm…..och i den andra  hade jag räkor  , skinka , vitlök , paprika , färska champinjoner...mm…dom blev riktigt goda bägge två…Svärsonen gav mig en 5:a i betyg.
God Natt !!! Nu väntar min sköna säng och kvällslitteraturen på mig..Ha de!

2 kommentarer: