lördag 25 februari 2012

Middagstips!!

Januari-Februari 2012 224 Lätt , gott och snabbt!!! En god middag som vi åt idag…färsk laxfile under pestotäcke….färsk bandpasta , Creme fraiche med chilipeppar (Alpnaering)…..Skönt att inte behöva stå i timmar med matlagning.Jag tittar ut kollar temperaturen , det är –13 grader..klart och ganska kallt..tog en bild av månen med denna planet...den starka stjärnan som jag ser ganska nära månskäran..…Tyvärr är inte min kamera så bra för att fotografera rymden men…
Januari-Februari 2012 223 ..Undrar vad det är för en planet , som lyser så starkt ????Jupiter!!! ?? , men den har väl en massa månar….Saturnus ??..med……nej jag vet ej…Du som vet ge mig ett svar…Tack!!..Nu ska jag titta på tv ..postkodmiljonären och sedan Melodifestivalen deltävling 4 ..ha de bästa mina bloggis vänner…kraaam.

1 kommentar:

  1. Ja visst var det vackert på himlen i går kväll,
    och vilken härlig middag....
    Kraaam

    SvaraRadera