tisdag 14 februari 2012

Rörmokare Tord..

Januari-Februari 2012 190 ..Kunskaper är aldrig tungt att bära på brukar man ju säga..…I dag fick Tord utföra ett byte av en sönderrostad rörvinkel hos fam Keisu…..men innan den gamla rörvinkeln ville släppa taget behövde han använda en varmluftspistol…….här pågår rörmokeri!!
Januari-Februari 2012 191 ..se så ..nu släppte den gamla  och ..här håller han den nya fina rörvinkeln i sin hand , som är gjord av mässing…
Januari-Februari 2012 192 …Kolla så fint det blev…
Januari-Februari 2012 193 ….Men nu var det kranen i tvättstugan som alltid läcker….han fixade de också…vilken duktig gubbe jag har..Vid denna tidpunkt började stressen pocka på, därför att vi skulle hämta  killarna  kl:15.00 från dagis….nu är klockan 15:05…jag tar ett foto på Tord igen ….han blir nästan f-b , för att jag fotar… Tänk att tiden alltid är för kort…snabba dig!!! nu måste vi åka till dagis sa jag....Kram till gubben min …kram till alla mina barn och barnbarn…och till dig som tittar in på min sida ….PÅ ALLA HJÄRTANS DAG…..!!!

2 kommentarer:

  1. & Kram till er för att ni alltid ,alltid ställer upp :)

    SvaraRadera
  2. Det var fina bilder på rörmockaren.Ha en bra dag på Alla hjärtans dag. Ulf och Gunvor.

    SvaraRadera