måndag 13 februari 2012

Min dag med Melker..

Januari-Februari 2012 176 Barnbarnet Melker är lite krasslig , så dagis kom inte på fråga idag…han var välkommen till mormor och morfar…
Januari-Februari 2012 184 Efter lunch ville Melker att jag skulle läsa en bok…han valde Rödluvan…den är bäst…(jag fick läsa den två gånger)….sedan en liten tupplur på en halv timme..(med mormor intill)..det kändes riktigt skönt..med lite vila...
Januari-Februari 2012 180 Dags för mellanmål….äpple , klementin och kivi…gott!!! tack mormor sa Melker..
Januari-Februari 2012 181 ..Nu måste jag borsta tänderna tyckte han.
Januari-Februari 2012 183 ..Aj!! jag blev lite blöt ..då jag borstade tänderna…men tur att mormor hade en t-shirt , så jag fick byta till en torr!!.. det är Wilmers , men ack så fin jag var i den…
Januari-Februari 2012 185 Januari-Februari 2012 187 Melker ritade en stund och spelade på datorn….bilspelet är roligt sa han…
Januari-Februari 2012 188 …Ett , två…är jag…Jag är två år sa Melker….liksom två gula kulor…
Januari-Februari 2012 189 …men hur många gula kulor är det ??? Melker tänker!!!….1, 2, 3 , 4, lika många år som min storebror fyller snart…..fyra kulor.....Jag har verkligen härliga små grabbar...
..Vi har haft en helmysig dag Melker och jag ..lilla gullisen….Jag önskar alla mor och farföräldrar , särskilt efter pensioneringen att få rå om livets efterrätt…..det är det bästa som finns…
Ha de bra alla fina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar