onsdag 8 februari 2012

Steget före…

Oktober- November 2011 134 I dag har vi haft söta  Lotta hos oss över dagen , lite avlastning för Kicki då hon jobbar…..Lotta  är också som ett barn , gossig, klok och kärleksfull..….I kväll har jag förberett morgondagens middag så långt det går....pga att vi ska få rå om våra yngsta barnbarn…..Caroline tjänstgör kvällspass och Mathias har en lång dag på universitetet....jag ska bjuda Mathias och barnen på pitza..så degen och utbakningen gör jag i morgon....och naturligtvis skickar jag hem en bit till stöta Caroline också……Att ligga steget före är kanske en yrkesskada……Jag älskade att planera för mina elever….Tar en bild av mina pitzor i morgon , så du får se dem..…hoppas de blir till belåtenhet för både öga och mun!!!ha ha!!Önskar dig min bloggkompis en god natt!!!Kylan håller i sig –21 grader och klart.
Ha de!!!Kraaaam…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar