onsdag 1 februari 2012

Lotta hos oss!

Januari-Februari 2012 127 Lilla Lotta vill gärna följa med på promenad med “morfar” Tord…men hon vill inte ta på sig sin “varma kappa”
Januari-Februari 2012 128 ….Morfar måste jag?????
Januari-Februari 2012 129 Januari-Februari 2012 130 … Ja...Nu är det kallt ute och Lotta gav med sig till slut och visade sig redo.. , så hon och morfar gick en lång och härlig promenad…
Nu har jag börjat  planera inför min tripp till Hedenäset…Mor fyller 92 år den 5/2….Lite presenter…lite mat….lite fikabröd… lite sänglinne…mm.mm. Det blir roligt att få rå om föräldrarna återigen i några timmar…..
DSCF0068 Kram från mig!!!i ett kyligt Öjebyn..just nu i skrivande stund –16 grader…..Ha de!

1 kommentar:

  1. Så fina bilder på lilla gullan & på dig ,jag förstår att det känns bra att fara till mormor & morfar....
    Tack för hjälpen med Lotta
    Kram

    SvaraRadera