tisdag 26 maj 2009

Ha,ha..vad vi jobbade i dag Kicki och jag...åkte till Kicki för att bränna lite kalorier.. ...tog med mig några bra trädgårdsredskap som hjälp...vi rensade och rensade..hela blomkullen var igenväxt..men vänta bara, den kommer fram med dess prakt så småningom... men det fodras tålamod och ork!!Tror att Kicki redan är lite trött...eller ser jag fel?...Inte så konstigt egentligen så mycket som hon jobbar...tatuerar när hon är ledig från sitt ordinarie jobb som personlig assistent
Mycket börda vilar över hennes axlar, men hon bär på enormt mycket positiv energi......lite likt mig kanske?...Tänk positivt......livet är alltför kort , för negativa tankar....
Vi hade så roligt i hennes trädgård ,så vi hade inte ens tid att fika...Älskar dig mitt mellanbarn.
Fick ta några plantor från hennes trädgård...så jag grävde upp 2 hallonplantor...som min man sedan planterade när jag kom hem....nu väntar vi på hallon nästa sommar....Tack Kicki för en trevlig eftermiddag.

1 kommentar:

  1. Det är definitivt jag som ska tacka, men mamma jag ser ju ut som en komplett toka på bilden ha ha......högröd och med pannbandet tight kring skallen ha ha..

    SvaraRadera