måndag 11 maj 2009

musöron


Nu har björkarna i Öjebyn fått musöron...så snart exploderar hela naturen och sommaren är här. I dag har det varit soligt, men blåsigt hela dagen ... nästan ingen ide att kratta ...allt virvlar bara iväg till ett annat ställe, så.....Vi har den finaste tiden framför oss nu...tomatplantorna frodas och väntar på att få komma till växthuset....snart, har jag sagt till dem....vänta bara vänta....I dag strulade jag med min blogg....skulle tillföra Rogers adress i blogglistan och i all hast så tröck jag fel och radderade bort hela listan ....attan... ringde Kicki för att få lite moraliskt stöd... och hjälp... det fixade sig till slut men lite fel blev det, för jag gjorde en ny blogglista för varje adress...ja, ja nu ids jag inte göra om det så det får vara som det är just nu ialla fall.

4 kommentarer:

  1. Men att det är jobbigt när det strular.. har sett att det börjat spricka upp pytte lite här också på björk häcken, dom har ju lovat fint väder nu så då lär det ju hända grejer ute i naturen :)

    Ha det bra nu - längtar till min shopping runda i Piteå tillsammans dig :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Du är såååå hjärtligt välkommen.. och hela din familj...har du läst din e-post? jag lämnade ut den till din kusin Roger.

    SvaraRadera
  3. Lite annorlunda men fullt funktionell........blev din blogg,
    du är så duktig mamma.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack söta Kicki...med din hjälp så gick det.

    SvaraRadera