lördag 13 juni 2009

På stan med Kicki

Igentligen så har det inte hänt något särskilt i dag ....men när jag tänker efter så visst!!! Kicki ringde på förmiddagen och frågade mig om jag ville följa henne på stan...hon skulle bla.köpa hundmat...Vi åkte ut denna lite gråmulna lördag....köpte hundmaten ...och vart skulle vi sedan?? Ö&B.. där hittade Kicki vit färg... hon skulle måla om några möbler... ...som om hon inte hade nog mycket att göra .....men jag sa inget....Sedan bar det vidare till Småstaden.. å, vad vi hittade mycket kläder att prova och en del var tillockmed på rea.....nu skulle vi fynda...!!...bra och kul med lite nytt till semestern ifall man åker någonstans...vi hittade en massa och provade, och provade MEN vi köpte inte ett plagg!!!.......blev såååå trötta !! Varför blir ben och fötter så f.ö.b-trötta av att gå på stan i några timmar???? och det värsta är att magen också börjar kurra.....Som tur är så finns det en räddare i värsta hungern....i detta fall Max....himelskt gott!!!! Tack Kicki. Senare på eftermiddagen väl hemma så badade jag och min man i våran utebastu...gode skönt med denna fuktiga ånga...hett och skönt!!!Relaxa en stund och svalka sedan tvaga ryggarna ...och ta mer ånga...finns det något bättre ??..Kvällen fortsatte med sen middag och en stunds tv...Nu vill jag önska alla mina bloggarvänner och läsare en fin fortsättning på denna sena lördagkväll....Visst har det hänt något särskillt i dag också. Föresten så ser ni Kicki på bilden i full mundering att tatuera någon stackare....jag törs inte...!!! Kram och natti alla bloggisar..

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag ni har haft! Och jag blir så sugen på att få en tatuering av Kicki när jag ser bilden! =) Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Svar till Mia ....Det kan du säkert få... passa på nu i sommar.

    SvaraRadera