måndag 8 juni 2009

Påminnelse!!!

Alpnaering: Torsdag den 11 juni gör jag min beställning från Alpnaering...En påminnelse till er mina vänner.Hoppas ni tagit en titt på Erbjudanden för denna månad....skrålla ner så ser du. Solcremerna är toppen bra och dryga...Tea Tree oil är ett måste så här mot sommaren.... bra för både djur och människor som tea tree creamen...speciellt om man är känslig mot myggbett.. Nu är NahroDerm i dubbelpack också till extra pris...NaroDerm är full av vitaminer och antioxidanter, som ger en frisk och spänstig hud...och hjälper till att bevara solbrännan.
Jag vill också slå ett slag för den goda grillkryddan, som är en blandning av örter och kryddor som ger en fantastisk smak till all slags kött. ..låg salthalt. Du som vill beställa ring eller maila mig....Tel 0911-65789,Eller 070-5265789.... min mailadress barbrohavela@telia.com Har du frågor om något så hör av dig. Naturligtvis betalar du när du får dina varor...alltså ingen förskottsbetalning. Önskar er en fortsatt trevlig måndag./ Barbro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar