lördag 27 juni 2009

Torg-gumma

I dag har jag provat på något nytt...har nämligen stått på Öjeby kyrkmarknad och gjort reklam för Alpnaering. Jag stod bara i tre timmar därför att det blev åskväder och så började det regna... Det har varit supervarmt i dag, som på Mallis...saknade bara polen att få doppa mig i. I kväll har vi vattnat alla växter på våran tomt...min man hade visst hört att jag skulle ta mig en svalkande dusch i kväll...så han vattnade mig också, så nu sitter jag här vid datorn halvblöt....Åter till marknaden....lite fick jag sälja, men Alpnaerings produkterna kommer till sitt rätta genom att få dema och bjuda på smakprover....och hudvårdsprodukterna måste man också få testa på demo genom att ha en spa kväll....med handmassage, fotfårdsbad och ansiktsrengöring...


Hallå!!! var är mina kunder??? ...Jag tänker stå med mina produkter några timmar i morgon också.....Kanske någon tittar åt mitt håll!!!

1 kommentar:

  1. Jag har sagt åt mamma att hon ska handla av dig istället! :)

    SvaraRadera