söndag 7 mars 2010

Bönhörd...

...Kolla mina små prinsar....är dom inte söta och goa...??Det är inte sant...jag måste ha blivit bönhörd..för jag längtar så fruktansvärt mycket att få rå om de små killarna....nu ska dom flytta närmare mig..sååå trevligt.... Det trodde jag inte eftersom våran yngsta dotter och hennes man har en fast tjänst i Sundsvall . Men hon har fått en tjänst här i våran lilla stad...och de flyttar hit redan i slutet av maj månad.....Jag känner mig så glad att få träffa och gossa med mina små barnbarn.....längtar så det gör ont... Den 20 mars ska den lilla gossen Melker döpas i Sundsvalls kyrka...nu ser vi fram emot den träffen först....sedan kommer de till oss... Välkommen alla fyra ...vi har en fin sommar framför oss...

Nu har ni mina kära mycket framför er...dop, villaförsäljning och flytt med allt vad det innebär....Varför är barnbarn så vasinnigt nära mitt hjärta??.
jag väntar och längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar