lördag 13 mars 2010

Jag är kär...

Några vackra tulpaner till helgen är aldrig fel...speciellt så här på vårvintern...(vibbar av vårkänning)

Här i vårat tv-rum ska vi sitta och titta på kvällens melodifestival...spännande hoppas rätt låt vinner..men först vill jag följa postkodmiljonären...
Jag blev mycket besviken på gårdagens Lets dance...förstår inte att söta och duktiga Molly kunde utröstas.... Ja ja det är folket som röstar ..och de tyckte väl så......
Hur söt får man vara??...( jag menar den fyrbenta)....en riktig goding..Idag måste vi bara åka och hälsa på nykomlingen Julia...en söt lurvig liten varelse...


Kicki och Tobbe hämtade henne från Ö-vik i går. Jag måste erkänna att jag blev kär i henne direkt.....hur ska jag klara av att hålla kärleken vid liv till denna sköna lurviga schäfervalp på avstånd??? Hon var verkligen fin . Nu vill jag att de kommer och hälsar på oss så fort som möjligt är....för jag är såååå förälskad i henne...
Mina vänner ha en fin lördag kväll. Vi ses snart igen på min blogg..sköt om varandra ....ta hand om varandra...




1 kommentar:

  1. Jaa mamma du är inte ensam om att vara in Love.....alla som har träffat henne blir alldeles kollrig....
    Kram ha en fin kväll

    SvaraRadera