torsdag 18 mars 2010

förberedelser inför resan..

..Snötäcket på friggebodans tak har börjat tina...och istappen blir bara längre och längre....Idag är det gråmulet ..solen vill inte skina på oss idag....och nätterna är fortfarande mycket kalla...Men det gör inte så mycket , för jag har en del att göra. Ska börja förberedelsen inför våran resa....Det ska bli såå roligt att få krama om våra små söta barnbarn...det bästa som finns.
Jag är glad att de snart bor närmare oss...Nu har vi mycket att se fram emot...först dopet av Melker..sedan deras husförsäljning i Sundsvall...spännande...hoppas allt går bra. I mitten av Maj månad går deras flytt hit upp...vi åker ner och hjälper dem....och då har vi verkligen den riktiga våren här...nästan full sommar.
till sist vill jag önska alla bloggläsare en trevlig fortsättning på dagen..ha det bra alla där ute.

2 kommentarer:

  1. Kör försiktigt och pussa trollen från mig!

    SvaraRadera
  2. Tack goa Hanna ...vi ska ta det lungt efter vägen och jag skall pussa trollen från dig ...jag lovar.

    SvaraRadera