söndag 28 mars 2010

En underbar årstid!!??

... .Livet är härligt och alltför kort..!! Lev här och nu..Nu har det vräkt ner snö i två...tre....fyra dagar och nätter...Jag har ändrat min åsikt...jag älskar vinter och snö..hehe!! hm!!..Så här kan det vara och nu har vi förevigat det..snö ,,,snö överallt..man kan nästan inte se var vägen är, så det är farligt att ge sig ut på vägarna med bilen...sådana här vintrar borde vägverket sätta ut markeringar utefter vägrenarna..vore inte fel.. ..allt är sååå vitt..vitt..rent snö..
Vitt är vackert , eller hur?? , och färgen är även inne i heminredning... vitt ute och vitt inne ...fint!!

Visst är det härligt med vinter och snö!!!...snart är det 1: april..
..har tänkt köpa mig en liten pulka, så jag kan kana ner för snöhögen på våran egen tomt..inte illa eller hur???..Att få uppleva gamla barndomslekar...roligt..hahaha!!!..jag längtar..
(bilderna blev suddiga..ska ta nya i morgon..under dagsljus)
Kära vinter lämna oss inte!!!hahaha..'Kung Bore är bäst!!
väntar på mer snö..kom, kom...Vad tycker du som bloggläsare..är vintern härlig och alltför kort???Eller...tyck till , det är gratis!!!...God söndag natt...I morgon en ny och fin blå måndag...jag längtar redan.... vi ses på min blogg kära läsare.

4 kommentarer:

  1. Synd att dagarna börjar bli ljusare oxo. Vore skönt med evig vinterkyla, snööö och mörker..

    SvaraRadera
  2. Håller med dig kära son...synd att dagarna börjar ljusna...och att de vita "kanske försvinner" SYND..kram till dig!!..

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ha ha heeelt rätt inställning....man kan ändå inte påverka så bara att gilla läget....men ett gott skratt förlänger käften.....och det bfick jag just så nu är den lång..

    SvaraRadera
  4. ...Kicki,!! hoppas den blir längre...( käften alltså)för ett gott skratt förlänger ju även livet...eller hur??..sant!!!!KRAM..VINTERN ÄR DET BÄSTA JAG VET..HAHA!!

    SvaraRadera