fredag 5 mars 2010

Lite av vårkänsla...


...Nu börjar jag se ljuset i tunneln......Nu börjar ljuset och värmen att återkomma.....och mina små tomat- plantor börjar ta sig......I dag har vi haft en hektisk dag pga. det trasiga taket i uterummet, som nu är åtgärdat....men...oturen förde med sig mer...... en glasvägg spräcktes också på grund av den tunga snön som låg mot ..så även den fick vi bytas ut...man brukar ju säga att en olycka sällan kommer ensammen...I vårat fall blev det två ...en kostnad på si så där 1000 kr....Nu är allt åtgärdat ...men efter denna snörika vinter så blir det vår och sommar igen.....vilken jag ser fram emot... I dag har vi haft en underbart fin dag med sol och takdropp..MAO...lite av vårkänsla........Önskar er alla fina bloggläsare en fortsatt god kväll.....ta väl hand om er..du är du och jag är jag..alla är vi älskvärda....önskar er alla en God fredagsnatt..!!...och en ny lördagsmorgon med nya utmaningar...kramar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar