torsdag 11 mars 2010

Köpfrossa...


...Denna dag blev slösas dag...åkte ut med kicki..vi skulle bara en liten sväng på KappAhl. Det är sällan jag brukar hitta något, men i dag hittade jag tre tunikor och ett par jeans. På hemvägen frågade jag Kicki om vi skulle kika in på Europa möbler, det är en fotölj som jag tittat på vid flera tillfällen men inte nämnt köpa, ville kolla om den fanns kvar. Naturligtvis fanns den kvar..vilket dilemma...jag vill ju ha den ...den är lagom i storlek rätt färger...passar till våran svarta skinnsoffa osv...tankarna malde men den är lite för dyr ....talade med expediten om det inte gick att göra något åt priset...hon skulle titta efter vad hon skulle kunna göra...så efter en stund kom hon till mig och sa ...du kan få rabatt på fotöljen och fotpallen med 2500 kr... Jag funderade en stund och till slut bestämde jag mig...jag köper den.....och nu har jag invigt den ...är nöjd och glad...men denna dag känner jag mig lite som slösa.

2 kommentarer:

  1. Iiiinte ska du känna dig som slösa.......och förresten ....är det inte så att slösa faktiskt har mycket roligare än präktiga,tråkiga spara???
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Vilken fin fåtölj! Roligt att du slog till ;-) Kram.

    SvaraRadera