lördag 10 april 2010

Borta bra men hemma bäst..


Nu är jag hemma igen efter några dagar hos mina föräldrar...Det första vi gjorde när vi kom till byn , var att hämta hem mor från äldreboendet...sedan hade vi bara mys pys alla fyra...mor ,far, Roger och jag...En kväll ville mor ha ett par vantar, som hon förvarade i en hattask... När vi öppnade asken så hittade vi inte bara vantarna , utan också några fina hattar....däribland denna , som mor bär på sig på bilden...Vad tycks??? En nittioårig glad och humoristisk mor, och hon är min mor...som jag är stolt över.
...Jag återkommer med mer bilder i morgon...ha det gott alla fina bloggläsare vi syns återigen.....

3 kommentarer:

  1. Ja det var så bra denna gången. Samtidigt får jag alltid hemlängtan ganska fort. Mormor var hur cool som helst i sin kosackmössa, fattades bara blanka stövlar..

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha Söööt mormor....va cool hon är.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det var en trevlig resa, och mor är så fin på detta foto...glad!!

    SvaraRadera