fredag 23 april 2010

Våra yngsta barnbarn...


Nu kan jag inte hålla mig längre ....måste få visa mina (våra).. söta och underbart fina älskade yngsta barnbarn ...som innom kort flyttar till våran lilla stad...ÅÅÅ ..vad jag längtar att få rå om dem..kramas..leka..läsa för dem, sjunga..mm.mm.
På denna bild ser du lilla bildsköna Melker...5 mån..

Här leker lilla söta och gulliga Wilmer , storebror till Melker hemma i Sundsvall på deras tomt.....kanske ska han också bli en duktig fotbollsspelare som sin far!!.. vem vet....? Det återstår att se...
Tänk att barnbarn är det käraste som finns...de är sååå nära ens hjärta..
Till dig som
bloggläsare vill jag säga ...du är bäst..ta hand om dig.. kram från mig...trevlig helg önskar jag till er alla...våren och sommaren är i antågande....Det ser vi fram emot alla....våran Norrländska sommar med ljusa nätter och midnattssol....kan det bli bättre???.....Kommentera gärna !!

1 kommentar: