tisdag 27 april 2010

Fagerviks kurs och lägergård


I dag gjorde jag och min Alpnareings återförsäljar kollega ett besök hos Fagerviks kurs och lägergård, som ligger i Svensbyn utanför Piteå....Kursgården ligger väldigt vackert till med många gamla fina byggnader.....jag kommer att publicera fler bilder senare , och även mer fakta om detta ställe...

Den 6.e juni , på Sveriges nationaldag ska jag stå och sälja våra fina Alpnaeringsprodukter där, det blir mat , hälsokost och kryddor....Jag vet att det kommer många små "knallar"...som ex..Oriflame...och smyckesförsäljning....+ den traditionella loppisen..med allt från himmel till jord... Då är det nämligen "loppis"...och försäljning av lite dittan och dattan..... så mina vänner lägg datumet på minnet och ratta till Fagerviks kursgård....som ligger i en mycket naturskön miljö....vid Piteälvens strand.....

1 kommentar: