lördag 17 april 2010

En stråle av ljus...

Denna lördagmorgon började med vackert solsken, men ganska snabbt började det att mulna på. ...Snön började dala ner och sedan kulminerade det alltmer.

Men plötsligt ringde det på dörren...en stråle av ljus lyste upp tillvaron hemma hos oss. Det var våran älskade son som kom. Vi har alltid en hel del att prata om...skönt att ha kloka och fina barn.....för mig känns det som om min bästa vän steg över tröskeln..

Snart är även denna helg förbi...och snart en ny framför oss tiden går fort .....men först några vardagar.... På måndag får vi lämna in våran bil för reparation av skadan i framskärmen...så nu blir vi utan bil i några dagar om vi inte får låna en från firman...det återstår att se.

I kväll har vi tittat på TV bla. på millennium...bra tycker jag..Första delen gick då vi var i Sundsvall i samband med yngsta barnbarnets dop .....
Önskar till slut alla fina bloggläsare en skön och vilosam söndag. Kram till er alla trogna läsare... vi syns.
Kolla vad nysnön laggt sig på både min stol och mina granris...Typiskt aprilväder.....
Posted by Picasa

1 kommentar: