söndag 4 april 2010

Påskdag och Roger på besök..


I dag har det varit en helt underbar dag ...jag har suttit ute och bara njutit av den varma sköna solen.... med min skvallertidning som tidsfördriv ....solen har gassat, så att jag i kväll är helt röd i ansiktet...våran kära son kom och hälsade på oss ..så utevistelsen blev lite längre än jag tänkt mig...och därav rodnaden.....Vi har ätit en super god middag alla tre och umgåts..trevligt!!...senare rattade han hem till sitt....och vi, jag och T avslutade kvällen med Bingolotto...med god underhållning...men tyvärr ingen vinst....Nu väntar oss återigen en helgdag i morgon...Annandag Påsk..sedan är denna påskhelg historia och vi får vänta ett helt år till nästa. Ha det gott !!!

2 kommentarer:

  1. Så fränt du har gjort......eller kanske Roger har varit lite till hjälp.....han är ju så himla duktig....kul att han var förbi här också....
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för den goda maten och mottagandet! Det är så roligt att besöka er i Öjebyn, åtminstone en gång i kvartalet! Men det blir nog lite tätare mellan besöken om jag ska utvecklas som artist inom tatueringskonsten. När dygnet blir ljusare och värmen kommer börjar det kännas roligare att röra på sig.

    SvaraRadera