torsdag 29 april 2010

Midjan är borta....

Vaknade upp till en helt underbar torsdag morgon...sol och vindstilla...kan det bli bättre än att få sitta ute i morgonrock och läsa Pitetidningen...och höra vårfåglarnas kvitter och även tjärdoft kände jag lukten av...kanske är det någon granne som börjat förbereda sin träbåt inför sommaren....
..En snabbis hos Kici i går...Lilla Julia frodas , hon växer så det knakar...kolla hennes öron...är hon inte söt???
Själv så har jag märkt att min midja helt försvunnit...den är bokstavligen borta..vem har stulit den?? Var är min midja???...om någon där ute vet så hjälp mig att hitta den.....hittelön utlovas!!!...längtar så fruktansvärt mycket efter min smala fina midja.
Fin dag till er alla vi ses på min blogg..

2 kommentarer:

  1. Ja inte är den då här heller.....men Jullan hon är då fiiin hon...
    Kram

    SvaraRadera
  2. ...inte? jag tänkte ifall du lånat och glömt att återställa..hoppas fler hör av sig innan kvällen, jag vill ju vara fin ...vi firar 49 års förlovningsdag.Önskar er en trevlig Valborg...och hoppas ditt ben har börjat läka..kram från oss.

    SvaraRadera