måndag 27 april 2009

En regnig måndag

Kicki och jag var en vända på stan...bara till Backens köpcentra i dag. Jag kan väl inte säga att jag gjorde några större klipp....i så fall att jag höll hårt i plånboken och det är väl det bästa klippet. Köpte en godispåse.... och en teburk, sammanlagt så fick jag punga ut hela 40 kr....Jag öppnade börsen och såg relativt glad ut. Hela dagen har älglarna pissat över oss här i Öjebyn....men det ser jag också som positivt...det sista vita frusna vattnet försvinner ju....farväl till snön...Tack!!

2 kommentarer:

  1. Älgarna pissar..............läste jag och fundrade på vad det är för nytt uttryck ha ha ha............
    Ha det bäst kram

    SvaraRadera
  2. Svar till Lotta...
    Det hade kanske inte varit så dumt att komma med någor nytt..som att älgarna pissar för det gör de ju också,men de är ju inte ovanför oss, inte ens här i "ojbon"...skrev jag rätt..Ojbån..eller kan inte..ÖJEBYN.

    SvaraRadera