fredag 17 april 2009

Fredagmorgon


Av veckans alla sju dagar tycker jag nog bäst om fredag....för då har jag hela helgen framför mig. Rutiner som jag skapat under mitt vuxna liv så innebär fredag en förberedande dag inför helgen...handla...fixa till lite extra med städning och det viktigaste är att helgens mat inköp och intag blir lite piffigare än de övriga "grå" dagarna.
Pricken över iet är så här på våren att köpa en ny vacker blomma som lyser av vackra färger och sprider glädje i mitt hem. När väl sommaren kommer och naturen vaknar går jag ut i min trädgård och njuter av all den prakt som då erbjuds....
Önskar alla bloggisvänner en fin fredag. Kramar från mig.

1 kommentar:

  1. Ja jag håller med dig, fredag är på något sätt veckans bästa dag. :)
    Förut köpte jag också blommor till helgerna men det har jag fått sluta med då katterna tycker dom är så goda... Hoppas att du också får en jättefin fredag! Kram!!!

    SvaraRadera