fredag 24 april 2009



Så här mysigt blev det, efter högtrycktspolning och såpaskurning...nu kan vi sitta ute och mysa när vi vill... satt ute en stund i eftermiddag kände hur såpalukten trängde in i min näsa ....rent!! tänkte jag och våra kära sommarfåglar som hela tiden gör mig påmind med sitt kvitter...livet är allt underbart...och snart är min kära trädgård hos mig..

Innan jag avslutar så måste jag bara säga er mina vänner att i Talang på tv 4 , var för min del en flicka på 8 år vid namn Rebeca min favorit...jag fälde några tårar... hon sjöng sååååå fint. Natti kramar från mig.

2 kommentarer:

  1. Å vad mysigt ni har! Förstår om ni älskar att sitta där o mysa! Hoppas ni haft en mysig fredag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag visst ska komma o hälsa på hos dig gulle faster, och sitta på exakt den altanen och mysa o prata, och fiiika :) så det så.

    Ni verkar ha ett jätte mysigt hus där i Öjebyn.
    Och Tordan ser så Alert o Sportig ut där han står o vår skrubbar.
    Kram Malin

    SvaraRadera