onsdag 29 april 2009

Lyckokänsla



Onsdag morgon...ser ut att bli en fin dag. Jag kommenterade denna tatuering som Kicki gjort..fin ..jag tycker den liknar Jesus men den Jesusgestalt jag såg hade inga vingar..Lite kort bara så ska jag berätta...Att för många år sedan , Carro var väl ungefär tre år...vi satt vid köksbordet hemma på Örngränd med ett annat par och pratade som vanligt. helt plötsligt sa jag till sällskapet att vara tyst...jag fick se en manlig gestalt med vita långa kläder, långt hår....kommande mot mig. samtidigt hörde jag som en stilla susning...han kom närmare och närmare och till sist tog han i mig(nuddade)...jag fick en sådan enorm lyckokänsla i hela kroppen...Det kändes som att jag fylldes med ljus hela jag...jag berättade hela tiden vad som pågick...han kommer närmare och nu tar han i mig. Har aldrig känt mig så lycklig som den gången . Det var en lyckokänsla som inte går att beskriva

Efteråt sa jag helt spontant nu har jag mött Jesus. Jag kan aldrig förklara varför jag helt plötsligt fick möta denna underbara gestalt. Något betydde det säkert....men vad??

2 kommentarer:

  1. Men det är helt otroligt.... Vilken upplevelse, men kom han bara mitt i allt... inne i köket eller var..har du inte blivigt frälst efter det, Du kan då verkligen inte tvivla på livet efter detta ... Jaa .. jag är helt stum... sitter o gapar.. Helt fantastiskt. Har du inte fått något "svar" alls på händelsen... om varför just du...Jag menar nå´t ynka litet tecken ens.....??
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ja faktiskt mamma jag håller med Malin.
    Berätta mer...

    SvaraRadera