söndag 19 april 2009

Hallå alla glada!
Vill bara meddela att ni som beställt produkter ifrån Alpnaering, få hämta dem i slutet på v: 17. Ring innan du kommer så att vi säkert är hemma. Tel: 0911- 65789 .Du som bor längre bort levererar jag hem till dig.

Nu har jag skrivit om Maj-kampanjen....läs och fundera om du behöver något!!! Skickar in i slutet av månaden, så hör av dig!!!Vill delge dig ett gott recept på Skaldjursröra , som är jättegott till bakad potatis....så här i "snart grilltider"

2 kommentarer:

  1. Hej Barbro o Tord.
    Vad det har blivit trevligt,
    när man kan höra av sig när man har tid o lust.
    Jag läser bloggsidorna och ser hur trevligt flickorna har det med sin
    super faster.
    Annars mår jag bara bra.

    Många kramar Marita

    SvaraRadera
  2. Tack Marita.. Välkommen in i gänget
    lämna mig din blogadress så sätter jag dig i mina faroriter. kram Barbro. Du kan sända den via e post
    barbrohavela@telia.com
    kramar från mig.

    SvaraRadera