tisdag 23 februari 2010

Mitt barnbarn Melker.....3 månader

.......I går fick storebror Wilmer ta en stor del på bloggen...så nu är det lilla Melkers tur att visa upp sig...mina små barnbarn är mig så nära och kära...så jag måste bara få publicera dem...

Här ligger en söt och nöjd liten levande pojkdocka med näven i munnen.....


Söta mamma Caroline med lilla Melker...två glada och nöjda... Det var så roligt att få bortskämma dem i några dagar då de tog sig tid att komma till oss..... tyvärr får vi inte träffas så ofta pga. det långa avståndet...... Nu åker vi snart till Sundsvall ...lillen ska döpas på lördag...

Det blir trevligt att få umgås några dagar igen.....





...Här är våran lillprins...vacker barnet tre månader...alltid glad... och sååå charmig...






Yngsta barnbarnet......
lilla charmtrollet....en riktig solstråle.... Har du sett något sötare???
_______________________
OS tjuver en hel del tid av mig just nu...
....i dag har våran svärson Tobias blivit ett år äldre igen..tiden går...Vi var över med en liten present på kvällskvisten..och blev bjuden på god tårta..
..Ute är det fortfarande väldigt kallt....i kväll -28 grader....en riktig vargavinter....Börjar längta till våren nu...sol, värme och takdropp...jag vet att jag inte är ensammen om denna längtan..
Håll lågan brinnande mina vänner.. det kommer en vår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar