måndag 22 februari 2010

Några fina dagar med barn och barnbarn...

..Nu har de söta små knoddarna åkt ifrån oss ..buuu... så tråkigt och tyst det blev...Idag publicerar jag bilder på Wilmer...
På den här bilden är han i duschen...han njuter..lill godingen.

Tyvärr har det varit så kallt ute så det blev inga utelekar ...pulkåkning eller snöskottning...som jag (mormor ) hade tänkt...men vädret blir ju varmare så han fick ta med sig pulkan och spaden...Det är roligt att pulsa i snön hemma i Sundsvall också .


Här har Wilmer hittat till otillåtna lådor...men någon film kan han väl få kolla in..eller??? och Mamma Carolines skor måste han få prova....lite för stora är dom men vad gör det...
dom är ju mammas...
Det finns ganska mycket spännande i de här lådorna..hi hi..

I går kväll värmde vi bastu..Wilmer var naturligtvis med ...och senare på kvällen blev det ett skönt bad med mamma och pappa...



Denna kulram var ganska rolig.. tyckte Wilmer...man ska ju börja i tid...att räkna rätt är alltid bra.... en gul kula + en till är två... .som jag snart fyller



Det bästa man har sätter man på bordet...men mormor har lyft upp barnbarnet på spisen..undrar vad det betyder????
Naturligtvis det allra bästa man har så klart...
...Jag saknar dig redan lilla Wilmer..nu hoppas jag att eran resa till Sundsvall går bra...
I morgon kommer det bilder med text på lillebror Melker...en till sötis..


2 kommentarer: