onsdag 17 februari 2010

väntar på mina nära och kära....


....Köpte en Engelsk pelargonia på måndag...en vacker blomma och en fin färgklick så här mitt i vintern....
Blomman får stå på peidestalen i TV rummet ...där pryder den sin plats tillsvidare...



I morgon väntar jag hem min lilla familj från Sundsvall...Det blir så roligt att få träffa dem och speciellt de två små prinsarna....längtar så det gör ont...


Våran son Roger meddelade sig också nyss ...även han kommer och hälsar på oss i morgon...Roligt!!...Ni är så välkomna Jag väntar.........Nu i kväll gäller det OS i Störtlopp .. ...HEJAR på Anja ..hoppas det går bra...Jätte spännande...Hittills två guld till lilla Sverige inte illa..!! Våran söta Charlotte och spralliga Björn Ferry...superbra gjort...Heja Sverige...!!
Ett senare tilläg ...tyvärr Anja körde ur...hoppas hon inte skadade sig alltför illa....Lindsy Vonn från Usa tog Olympia guldet i störtloppet..vilket också var väntat...hon har varit super duktig hela vintern.......Nu är klockan slagen för mig...krama kudden hårt och gott!!...kanske lite korsordslösning innan John blund....Önskar allt gott till mina bloggläsare och över hela världen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar