tisdag 2 februari 2010

Lite lyx..


...Denna tisdag har verkligen varit variationsrik...på morgonen var jag till salong Marie..där frisörskan Josefin har både klippt och slingat håret samt plockat och färgat mina ögonbryn...Lite lyx för mig , men jag tyckte att jag skulle bjuda mig på det.
Jag har börjat tänka över och packa ner det som ska tas med till mors 90-års dag...
På dagen kom Kicki och Frida på besök...vi fick oss en trevlig pratstund ...och en fikapaus.

...Efter middagen lagade jag mat, som ska serveras till de närmaste hemma hos far efter tårtkalaset på Björkebygården.
...nu på kvällen kom våran granne med sin traktor och skottade våran gård, vilket är till stor hjälp för oss denna snörika vinter.....Det är lite av dagens innehåll ...sätter in någon bild över våran tomt i morgon... vi har enorma snöhögar ...

3 kommentarer:

  1. Gullig.......jag behöver väl inte säga mer men jag gör det ändå....
    Snäll
    Omtänksam
    Fin
    Sympatisk
    Kärleksfull
    Humoristisk
    Omtänksam igen
    God
    Klok
    Bara en liten del av allt du är mamma.
    Älskar dig

    SvaraRadera
  2. Men du!! Vad Fiiin du blev ;-) Så roligt och skönt att få bli ompysslad!! Det är du verkligen värd. Håller med syster, mycket fint skrivet.
    Kram, kram.

    SvaraRadera
  3. ..så fina ord...Tack mina fina och gulliga döttrar..jag älskar er sååå mycket..tyvärr kan jag inte skriva dessa känsslor, som ni kanske förstår...Jag är så glad över mina tre fina och omtänksamma barn..älskar er!!!

    SvaraRadera