söndag 7 februari 2010

...Mors 90-års kalas på Björkebygården...

Nu har vi, nära och kära fått fira min mors 90-års-dag......Tårtkalaset hölls på hemmet..de särskilda boende som mor nu bor på. Den närmaste släkten var naturligtvis de första att gratulera.....hon fick också besök av några vänner. Mor fick såååå mycket fina blommor...och andra presenter...hon var verkligen ihågkommen av många.
Här sitter mor och far bakom de vackra rosorna som far köpte till henne.

.......och här sitter mor på sitt rum med sin rosenbukett från far i sin hand....När jag tittar på min mor , så tycker jag inte att hon ser ut som en 90-årig gammal tant...utan betydligt yngre.
Jag ska visa många fler bilder från kalaset på nära och kära och alla hennes vackra blommor som hon fått vi ett senare tillfälle.

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig.....hon är så vacker våran lilla stjärna....och morfar han är sööööt.....
    Och mamma du är världsbäst!!!!
    BamseKram

    SvaraRadera
  2. Vilka otroligt vackra blommor och vilken söt liten mommo som tittar fram ;-) Vad fin fest du hade ordnat mamma, det gjorde du verkligen bra!! Du är bäst! Massor med kramar från oss!!

    SvaraRadera
  3. Tack mina söta flickor...ni är så goa ..

    SvaraRadera