onsdag 10 februari 2010

Kalla bilder....


I dag har jag städat hela dagen...nu är köket vårvinter klart...med nya gardiner och mattor...fortsättning följer i morgon med fler rum...ett rum i taget blir bra ... efter mitt tandläkarbesök..Jag har tid kl.07.50 och beräknas vara klar vid 11- tiden..oj, oj!!vad jag ska gapa länge....få se ...kanske gapar jag fortfarande vid hemkomsten???hahaha!!
På eftermiddagen tog jag några bilder av närmiljön här hemma..tyvärr hade solen hunnit gå ner...men det kommer många fler tillfällen..

Här är en del av våran sköna uteplats , som vi använder flitigt på sommaren...



.......och mitt lilla växthus , som nu är klädd i vinterskrud...
Vill tillägga att det just nu kl:19:53 är minus 21 grader...hu..brrr så kallt..tur att vi har det varmt och gott inne..

1 kommentar: