fredag 12 februari 2010

Tid hos tandläkaren...

Tordag morgon kl:07.50 hade jag tid hos tandläkaren......



Här gick jag in ....förhoppningsvis nästsista gången för denna stora behandling....Den 2/3 skall jag vara färdigbehandlad...skönt.!!...Lite plågsamt...tidskrävande och dyrt har det blivit...men allt detta är verkligen mödan värt....och tandläkarna och sköterskorna har varit så duktiga och trevliga.


Här sitter jag och är klar för denna gång i detta behandlingsrum ..fick förflytta mig till ett annat rum där en sköterska fortsatte med en massa andra förberedelser för mina två kronor till underkäken......Klockan är nu ca:10.00 ...så jag har gapat i över två timmar...
På dagen åkte Tord och jag till Kicki..vi följdes ut till blomsteraffären ...jag inhandlade fyra ytterkrukor och tre nya växter...visar dem senare...när jag städat klart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar